8 Şubat 2017 Çarşamba

REKLAM AJANSLARI

REKLAM AJANSLARI

Scarlet Media Yenilenen Web sitesiyle Medya Satın Alma Tecrübesini Gelenekselden Dijitale Tüm Alanlarda Devam Ettiriyor… 

Scarlet Media, 2006’da İstanbul’da kurulmuş olup, dijital ve geleneksel medya süreç ve
dinamiklerine hakim profesyonel bir medya iletişim ajansıdır. Reklam verimliliği ve  optimizasyonu üzerine çalışmalar yürüten Scarlet, Türkiye başta olmak üzere birçok ülkede global markalar için reklam planlama ve satın alma hizmetleri sunuyor.

İstanbul, Dubai (Ortadoğu), Nairobi (Afrika) ve Mumbai (Asya)’de merkez ofisleri bulunan iletişim ve reklam ajansı, Türkiye ve bir çok Ortadoğu ülkesinde hizmet veriyor. Reklam verimliliği ve optimizasyonu konusunda 10 yıldan fazla tecrübesi bulunan Scarlet’in en temel stratejisi tüm iletişim çalışmalarında High ROI (yüksek reklam geri dönüşü) ilkesini benimsemiş olması.


Yeni web sitesi tasarımında daha flat ve tüm ekranlara optimize edilebilen bir arayüz ile kullanıcıya kolaylık sağlayan ajans, yeni eklenen blog sayfaları sayesinde; medya, reklam, dijital pazarlama, dijital trendler, reklam stratejisi, sosyal medya yönetimi ve daha bir çok konu hakkında güncel haberleriyle takip edilmesi gereken sayfalar arasında yerini almış.

Kısa sürede büyük markalarla çalışarak güçlenen Scarlet Media‘nın portföyünde Stefano Ricci, Zilli, Brioni, Pandora, Swatch, Omega, Calvin Klein, Longines, Rado, Tissot, Ulysse Nardin, Calzedonia, Intimissimi, Baume Mercier, Ekşioğlu Yapı, Çevre Koleji, Alpro, Saudia Airlines, Calve, Home Store, Ariston, Sandisk, Çelebi, Electrolux, Vertu, Parmigiani, Berkeley, Tranquini, Qatar National Bank gibi ağırlıklı uluslararası markalar bulunuyor.

Scarlet aynı zamanda Hürrriyet, Sabah ve Yeni Asır gazetelerinin Ortadoğu medya partneri. Bu sayede ajans, markalarına farklı avantajlar yaratabiliyor ve özel indirim oranları yakalayabiliyor.

Büyük markalarla çalışmalarının yanı sıra Scarlet, sosyal sorumluluk projelerine çok önem veren bir iletişim ajansı. 2015 ve 2016’da televizyonlarda reklamlarını görmüş olduğumuz İnsan İletişim Derneği (www.insaninternational.org)‘nin Anadolu köy okullarında okuyan yardıma muhtaç çocuklar için başlattığı “Bir Çift Mutluluk” isimli projesine Scarlet %100 sponsor olmuş, reklamın prodüksiyonu, dijital Pr ve tanıtımını üstlenmiş. 

Ayrıca Scarlet, İstanbul Teknik Üniversitesi bünyesinde kurulan ve 1 Litre benzinle 500 km gidebilmek için yola çıkan ITU Facilis otomobil takımının medya sponsorluğunu üstlenerek, gençlerin başarısının duyurulmasına imkan sağlamış.

Scarlet’in Genel Müdürü Kıvanç Kılıçer, ajansın başarısını şu şekilde açıklıyor:

“Bir markanın kitlelere ulaşmasında reklam, tek başına sadece katalizör / reaksiyon hızlandırıcı görevi görür, ancak iletişim stratejisi ve PR doğru kurulmamışsa yetersiz kalabilir. Reklam yatırımından daha yüksek verim için markalar; 360 hizmet veren, lokal kullanıcıyı iyi tanıyan ve butik çalışan partnerleri tercih ediyorlar.”

Müşteriye müşteri değil iş ortağı olarak yaklaşıyoruz ve iletişimin amacını iyice özümseyip anladıktan sonra bir planlama sürecine girmeyi tercih ediyoruz. Kampanyayı tek başına reklama bırakmıyor sürekli dijital PR ile destekliyoruz. Bu sayede markalar Scarlet’i ‘reklam ajansı’ değil, ‘iletişim partneri’ olarak görüyorlar.”

Scarlet Media’nın markalarına sunduğu 360 derece hizmetler arasında; reklam ajansları olarak Medya Planlama ve Satınalma, Medya Prodüksiyon, Online ve Offline Pazarlama, Sosyal Medya Yönetimi, Dijital PR, Strateji Danışmanlığı, Kampanya Yönetimi ve İletişimi, Dijital Reklam Danışmanlığı, Video Prodksiyon Hizmetleri, Kreatif  Tasarım, Web Uygulamaları ve App Tasarımları bulunuyor. Ajansın kendi bünyesinde bulunan Multimedia Stüdyosu; müşterilerin ihtiyaç duydukları 3d Render, Video Prodüksiyon, Green-Box Çekimleri, Reklam Filmi Çekimleri, Efektlendirme, Seslendirme, Jingle ve Radyo Reklam Prodüksiyonu vb. ihtiyaçları “in-house” olarak tüm yönleriyle karşılayabilmekte.

Sizi Scarlet Media Ajansı’nın yenilenen web sitesine davet ediyoruz; www.scarletmedia.net