Scarlet
Media
Yenilenen Web sitesiyle Medya Satın Alma Tecrübesini Gelenekselden Dijitale Tüm
Alanlarda Devam Ettiriyor…
Scarlet
Media,
2006’da İstanbul’da kurulmuş olup, dijital ve geleneksel medya süreç ve
dinamiklerine hakim profesyonel bir medya
iletişim ajansıdır. Reklam verimliliği ve
optimizasyonu üzerine çalışmalar yürüten Scarlet, Türkiye başta olmak
üzere birçok ülkede global markalar için reklam planlama ve satın alma
hizmetleri sunuyor.
İstanbul, Dubai (Ortadoğu), Nairobi
(Afrika) ve Mumbai (Asya)’de merkez ofisleri bulunan iletişim ve reklam ajansı,
Türkiye ve bir çok Ortadoğu ülkesinde hizmet veriyor. Reklam verimliliği ve
optimizasyonu konusunda 10 yıldan fazla tecrübesi bulunan Scarlet’in en temel
stratejisi tüm iletişim çalışmalarında High ROI (yüksek reklam geri dönüşü)
ilkesini benimsemiş olması.
Yeni web sitesi tasarımında daha flat ve
tüm ekranlara optimize edilebilen bir arayüz ile kullanıcıya kolaylık sağlayan
ajans, yeni eklenen blog sayfaları sayesinde; medya, reklam, dijital pazarlama,
dijital trendler, reklam stratejisi, sosyal medya yönetimi ve daha bir çok konu
hakkında güncel haberleriyle takip edilmesi gereken sayfalar arasında yerini
almış.
Kısa sürede büyük markalarla çalışarak
güçlenen Scarlet Media‘nın portföyünde Stefano Ricci, Zilli, Brioni, Pandora,
Swatch, Omega, Calvin Klein, Longines, Rado, Tissot, Ulysse Nardin, Calzedonia,
Intimissimi, Baume Mercier, Ekşioğlu Yapı, Çevre Koleji, Alpro, Saudia
Airlines, Calve, Home Store, Ariston, Sandisk, Çelebi, Electrolux, Vertu,
Parmigiani, Berkeley, Tranquini, Qatar National Bank gibi ağırlıklı
uluslararası markalar bulunuyor.
Scarlet aynı zamanda Hürrriyet, Sabah ve
Yeni Asır gazetelerinin Ortadoğu medya partneri. Bu sayede ajans, markalarına
farklı avantajlar yaratabiliyor ve özel indirim oranları yakalayabiliyor.
Büyük markalarla çalışmalarının yanı sıra
Scarlet, sosyal sorumluluk projelerine çok önem veren bir iletişim ajansı. 2015
ve 2016’da televizyonlarda reklamlarını görmüş olduğumuz İnsan İletişim Derneği
(www.insaninternational.org)‘nin Anadolu köy okullarında okuyan yardıma muhtaç
çocuklar için başlattığı “Bir Çift Mutluluk” isimli projesine Scarlet %100
sponsor olmuş, reklamın prodüksiyonu, dijital Pr ve tanıtımını üstlenmiş.
Ayrıca Scarlet, İstanbul Teknik
Üniversitesi bünyesinde kurulan ve 1 Litre benzinle 500 km gidebilmek için yola
çıkan ITU Facilis otomobil takımının medya sponsorluğunu üstlenerek, gençlerin
başarısının duyurulmasına imkan sağlamış.
Scarlet’in Genel Müdürü Kıvanç Kılıçer,
ajansın başarısını şu şekilde açıklıyor:
“Bir markanın kitlelere ulaşmasında
reklam, tek başına sadece katalizör / reaksiyon hızlandırıcı görevi görür,
ancak iletişim stratejisi ve PR doğru kurulmamışsa yetersiz kalabilir. Reklam
yatırımından daha yüksek verim için markalar; 360 hizmet veren, lokal
kullanıcıyı iyi tanıyan ve butik çalışan partnerleri tercih ediyorlar.”
Müşteriye müşteri değil iş ortağı olarak
yaklaşıyoruz ve iletişimin amacını iyice özümseyip anladıktan sonra bir
planlama sürecine girmeyi tercih ediyoruz. Kampanyayı tek başına reklama
bırakmıyor sürekli dijital PR ile destekliyoruz. Bu sayede markalar Scarlet’i
‘reklam ajansı’ değil, ‘iletişim partneri’ olarak görüyorlar.”
Scarlet Media’nın markalarına sunduğu 360
derece hizmetler arasında; reklam ajansları olarak
Medya Planlama ve Satınalma, Medya Prodüksiyon, Online ve Offline Pazarlama,
Sosyal Medya Yönetimi, Dijital PR, Strateji Danışmanlığı, Kampanya Yönetimi ve
İletişimi, Dijital Reklam Danışmanlığı, Video Prodksiyon Hizmetleri,
Kreatif Tasarım, Web Uygulamaları ve App
Tasarımları bulunuyor. Ajansın kendi bünyesinde bulunan Multimedia Stüdyosu; müşterilerin
ihtiyaç duydukları 3d Render, Video Prodüksiyon, Green-Box Çekimleri, Reklam
Filmi Çekimleri, Efektlendirme, Seslendirme, Jingle ve Radyo Reklam
Prodüksiyonu vb. ihtiyaçları “in-house” olarak tüm yönleriyle
karşılayabilmekte.
Sizi Scarlet Media Ajansı’nın yenilenen
web sitesine davet ediyoruz; www.scarletmedia.net